miercuri, 4 noiembrie 2009

O intamplare haioasa pe strada mea


















Intamplarea haioasa s-a intamplat pe stada mea, azi cind veneam de la o prietena am vazut doi copiii neastimparati urcati in copac ,ei se distrau de minune.
Baiatul striga ca nu se mai poate da jos iar sora lui ridea de el.In cele din urma baiatul sa dat jos si atunci i-a auzit bunicasa rizind.Ea nervoasa a venit la ei si ia luat de urechi ca sau urcat in copac .Copiii din ziua de azi sunt neastimparati si isi pierd vremea facind prosti.Ma intrebam daca acesti copiii nu au teme .Copiii au multa energie in ei iar bunica lor nu e instare sa fuga dupa ei.Cind m-au vazut trecnd pe linga ei ,stateau catarati in copac si eu m-am gindit sa le fac niste poze mai ales in momentul cind a iesit bunica si i-a certat.Bunica a zis ca sunt niste copiii neascultatori si i-a certat si i-a luat de urechi.Aceasta intamplare se mai intampla si in alte parti nu numai pe strada mea.Iti venea sa rizi cind ii vedeai.Ar fi bine daca acesti copiii ar primi o educatie mai buna .


Un comentariu:

  1. Dumnezeule... Te exprimi in scris exact ca un copil de clasa a doua (si-aici includ si greselile gramaticale)! Trist.

    RăspundețiȘtergere