luni, 23 mai 2011

Cel mai greu lucru în lucrarea de atestat

Cel mai greu lucru în lucrarea de atestat a fost articolele grele pe care a trebuit să le fac. Am avut descrierea produsului, care a fost destul de greu pentru că trebuia să descriu un produs să scriu toate detalile despre acesta, să fac în Adobe Photoshop să fac ca acest articol să arate cât de cât bine, să aiba o aşezare în pagină. Mi sa părut greu şi articolul despre comparaţia a două produse. Iarăşi a trebuit să am grijă la aspect şi să fac comparaţie între cele două. Însă cele mai greu lucru în lucrarea de atestat a fost lucrarea in Microsoft Office Word.
În lucrarea de atestat am avut de făcut redactarea revistei, care a fost grea şi descrierea produsului aici a trebuit să scriu tot ce am facut in programul Adobe Photoshop.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu