miercuri, 15 septembrie 2010

O persoana cunoscuta in vacanta

In vancanta am cunoscut multe persoane dar singura persoana care mi-a atras atentia a fost o adolescenta pe care am intalnit-o pe centru.Acea persoana cauta reprezentantii la firma Laif Care.In aceea zi am iesit la primbare cu cordonatoarea mea de la Avon,ne-am asezat pe o banca ,atunci acea fata Andrada a venit la noi sa ne abordeze despre acea firma.Insa la inceput nu mi se parea interesanta acea firma.Am zis ca nu vreau sa ma implic si cu alta firma de produse cosmetice,fiind inscrisa la una mi se parea suficent.Andrada a zi ca poate o sa ma razgandesc si sa o sun.Cum eu am nevoie de fete ca sa ma confirm inrt-o campanie,am zis ca poate si are nevoie tot de fete,am sunato si ne-am intalnit.A fost foarte fericita cand a auzit ca vreau sa devin un reprezentant,zis si facut,la a doua intalnire eu am fost cea care ia batut apropo sa devina un reprezentan Avon.A fost deacort deoarece si eu ma-m inscris la ea.Cand a ajuns acasa ma sunat si mi-a spus ca sa razgandit si ca nu mai vrea sa devina un reprezentant dar insa are o prietena care vrea sa devina si care iar face placere sa se ocupe cu asa ceva.De atunci eu si Andrada am ramas prietene facandune una la alta favoruri.Nu credeam ca o persoana pe care nu o cunosteam ma va ajuta sa imi adun fete pentru echipa mea.De atunci de cand ne-am cunoscut tinem legatura si ne intelegem foarte bine pentru
ca este o persoana sociabila.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu