duminică, 3 mai 2009

Romania peste 50 de ani

România peste 50 de ani

Prinzând din fugă ultimele statistici de la ştiri legate de dezvoltarea economică şi socială a României, am încercat să fac un exerciţiu de imaginaţie luând în considerare condiţiile actuale de dezvoltare din majoritatea punctelor de vedere. România este o ţară care a făcut progrese enorme, în aproximativ 40 de ani, jumătate din ei fiind mai… duri să zicem. Progrese (în bine şi rău) în ceea ce priveşte dezvoltarea industrială, construirea atâtor clădiri ce acum poartă marca regimului totalitar plus influenţa magnifică asupra populaţiei, acel management centralizat al mass-mediei şi implicit şi a conceptului locuitorului asupra vieţii, în general. Sper să nu mă înşel. Cel puţin istoria asta ne-a învăţat.

Ei bine, dacă stăm să ne gândim cum va fi peste 50 de ani, şi cât de mult va ajunge din urmă ţărişoara asta pe celelalte mai civilizate, cred eu că 50 de ani ar fi mai mult decât suficienţi. Iar asta, deoarece valul generaţiei care a trăit în regimul comunist ar mai trece, generaţia tânără fiind înfruptată cu alte concepte, putând fi capabile să readucă per-total ţara într-o stabilitate, într-o new era. Just my opinion. Iar acum, ca să devenim puţin visători, peste 50 de ani, adică atunci când eu voi fi o bătrânică simpatică (bănuiesc), mă gândeam cum ar fi ca acest spaţiu, cu detalii diferenţiate faţă de cele actuale.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu