duminică, 31 mai 2009

Excursie la Moneasa


Pentru a vedea si a merge undeva intr-un loc frumos,fosti mei profesori sau gindit sa faca o excursie cu elevii la Moneasa. In aceasta zona totul a este foarte frumos peisajul ,drumul.Cind am ajuns acolo directoarea scolii a organizat 2 grupui ,un grup mergea cu ea la strand,iar celalat grup mergea cu un profesor de geografie sa viziteze zona montana.Eu am facut parte din al doilea grup.Domnul profesor na propus sa mergen la pestera liliecilor care era in virful muntelui.In timp ce urcam pe munte dupa sagetile indicatoare un coleg de-al nostru si-a pierdut telefonul din buzunar,am coborit putin ,si apoi iarasi am urcat ,pina cind in naintea pesteri era o ursoaica cu doi pui am reusit sa ne uitam putin si am cobort pentru ca era periculos sa ne observe .Cind am ajuns jos am admirat peisajul uimitor de frumos ,eram inconjutati de multa padure .Apoi am mers la autocar si am venit acasa ,aceeasta excursie a fost minunata .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu