luni, 26 octombrie 2009

Incredibil dar adevarat in acelasi timp...



De la o vreme incoace se intampa ceva pe strada mea ,se aude o galagie infernala ,voci de copii si de oameni in acelasi timp .Nu stiam de ce se aude zgomot pe strada si asta nu se intampla decit cind erau copii in vacanta .Ei de aceia am iesit si eu afara ca sa aflu ce se intimpla ,cind am mers cu 3 casi mai inainte mea era un grup de tineri si copii care faceau o galagie mare .Ei se rideau de un om mai invrista si de ce a facut cu el.Era ora 11 seara acestea au planuit sa bata in geam la acest om, si sa fuga in cele din urma.Ei da omul a iesit afara cu un par auzind galagie. Toti au loato la fuga find speriati ,nu se astepta sa iasa afara chiar in momentul acela. De atunci sau adunat in alta parte ca sa mai deranjeze si pe alti .Intr-o seara sau intilnit in fata la un magazin ,eu totmai trecem pe acolo in seara aia .Adica tipau cosi de seminte si pungi pe jos .A doua zi un vecin stingea gunoaiele aruncate .Poate nu va vine sa credeti dar tineri din ziua de azi sunt tot mai neducati .Nu stiu de distractie, decit sa deranjeze vecini si sa faca galagie.Acesta fapta mai ciudata in zona mea.Cind dormi mai bine sa auzi strigaturi pe strada.

Un comentariu:

  1. mai florina de dc nu ai iesit la ei?
    u care nu suporti galagia? =))
    misto faza oricum :P

    RăspundețiȘtergere